torstai 22. kesäkuuta 2017

Pienistä palasista syntyy Koti

Olen kovin tyytyväinen, miltei onnellinen juuri nyt. Sain eilen asuntoni siivottua, ja koirankarvaa kertyi lattioilta ja sohvasta kokonaisen äs-marketin muovikassillisen verran. Huomasin kuinka kivoja yksityiskohtia asunnossani onkaan, ja miten hyvälle mielelle ne minut tekevät. Tässäpä kuva jos toinenkin:


Vaikka Ankan Aku yrittää varastaa huomion, tuo eilen löytämäni pikku-smuigeli on kyllä niin söpö että ihan kikatuttaa
aarikka sirotin pihkasalva
Pihkasalva on parasta ainetta ihan kaikkeen vaivaan. Aarikan sirottimet ovat ihkusöpöjä.


Vihdoin löysin pyllypaprutelineen. Hauska & taloudellinen.


Olen ihan rakastunut mun korujutskaan, eli lautaan johon on naulatttu nauloja. Korut pääsee hyvin esille.


juha allan ekholm
Juha Allan Ekholmin valokuvaprintti ikean kehyksissä. Suosikkivessataidetta.
Erään ihanan Dashan piirtämä pikamuotokuva minusta. Pinnakkaisissa minä myös.
Kun ostin tän 'bonzain' Ikean alesta, siinä oli kolme lehteä. Olen herättänyt sen melkein henkiin, wuhiuu!
Tästä kuvasta tuo ananaspurkki teki mut kaikkein iloisimmaksi, kun masu kurni.
Itseriittoisuuttako? Pöhäps, pöhäps se on vain taidetta.
Aappena. Harvoin huomaan sitä, mut nyt pisti silmään.
Nukkumatti, pikkumatti ja koiruus.


Muotokuva isästäni, by pieni Susu


Kunhan kesä tulee tai siis helteet, laitan nämä pohkeitani korostavat kenkuudet jalkaan!
Pakastimen ovessa myös Meikä, no nyt!
SOK:n laatikoista tein hyllyjä seinälle. Tässä yhden sisältö. Tuo mikki löytyi lapsuudenkotini pihalta 80-luvulla
Ortodoksiselta kummitädiltä saatu ikoni. En ole kovin uskonnollinen, enkä enää kuulu kirkkoon, mutta koen että tämä suojelee mun unia.


Lapsuuden kovia kokenut lempilelu Pluttana.


Matti Pellonpää ja Kati Outinen
Ihanimmat näyttelijät, Matti Pellonpää ja Kati Outinen
Uudet nupit keittiön tiskikaappiin. Clas Ohlsonilta 4,90/pari. Nuo tarrat peittää entisten kahvojen jäljet.

Nyt olen juhannuksen vietossa Puhoksessa vanhempieni luona. He kylläkin lähtevät huomenna mökille ja minä saan armaani seurakseni. Porukat ostivat kylpytynnyrin jossa lillumisesta haaveilin -se ei ehtinyt saapua jussinpäiväksi joten täytyy tyytyä rantasaunaan ja järviveteen. Olen aika karaistunut viileään veteen, kiitos avantouintiharrastuksen, joten varmaankin tulee uiskenneltua. Tässä vielä pari pientä yksityiskohtaa äitini sisustuksesta:

lokki valaisin
Lokki-valaisimia hällä on kaksi.
Jääkaapin ovessa olen minä kerholaisena eli varmaan 5-vuotiaana. Pääni on järjettömän suuri.

Hyllykössä mm. Neuvostoliittolaista posliinia.


Äiti keräilee purkkeja ja purnukoita. Osan hän on myynyt pois, loput jää mulle kunhan mammasta aika jättää. MÖH.
Huttunen kuuluu sen kodin sisustukseen missä se sillä hetkellä on. Kaunis eläin. Ja puunattu -harjasin tosiaan sen muovikassillisen karvaa siitä.
Loppukevennyksenä SELFIE koska en kyllästy omaan naamaani hehheh. Toivottavasti ette tekään.

Äidin tekemät korvikset. Chokerin ostin Glitteristä, tuo mieleen 90-luvun mölliajat.

Muisk -Susu


ps. Oon oikeasti aika huono-itsetuntoinen, ei mulla tarkoituksella ole noin montaa kuvaa itsestäni..tai onpas tarkoituksella mutta en katsele niitä tyyliin uuuh oon niin ihku :D vaan enemmänkin että voi nolous.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti