keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Keskiviikon läskitys

Tänään olisi luvassa kuntavaali-olohuone-tentti ystäväni kotona, mutta mulla särkee lonkkaa ja laiskottaa kävellä kaupungin toiselle puolelle, joten taidan uhrata illan vaatehuollolle. Jos sitä ennen kävisi äänestämässä. Tein jokin aika sitten Ylen vaalikoneella valintani, vaikkakin ehdokas oli jo mielessä kun olen häntä aina aikaisemminkin äänestänyt. Vasemmalle nyrjähtäneitä ovat kaikki minulle sopivimmat ehdokkaat, oman ääneni saa kuudenneksi listauksessa tullut vasemmistoliiton ihkuli Anni Järvinen.


Kuvassa tyyppi jota en äänestä, eikä se johdu edes vaalikoneessa viimeiseksi sijoittumisesta.
En toki tunne koko tyyppiä, hän on varmasti ihan kiva kaveri, mutta Facebookin mukaan jos jonkinlaista aivoripulia pääsee hänen näppäimistöltään.

Tänään heräsin seiskalta puhelimen iloiseen lallatukseen, muiskeat 9 tunnin yöunet takana.
Pääsin heti lämmittämään uunia, sisällä oli 15 astetta poislukien sängyn vieressä, missä öljypatteri rutsputti kaikin voimin. Aamupalaksi keitetty muna ja kananpoikaa, eh edelleen irvokas yhdistelmä.
Olen siis munadieetillä. Kyllä, naurakaa vaan hihii! En periaatteessa yritä laihduttaa vaikka syytä olisi, en usko laihdutukseen vaan elämäntapamuutokseen. Mulle tällä dieetillä tärkeintä saada ruokarytmi kuntoon ja lopettaa himomässäily millä oon tähän kuntoon päässyt. Eli kahden viikon päästä olo on toivottavasti kevyempi ja siitä on hyvä jatkaa järkevää syömistä.

Sittenpä kävi töitten lomassa niin että ummistin yhden silmän ja toinen mokoma seurasi perässä -heräsin naama kuolassa messenger-ääneen ja muistin että ystäväni ovat tulossa käymään just heti kohta.
He ovat valokuvaajia ja toivon että tämän päivän otoksista (minä edestä, sivulta ja takaa, samoin talo, Huttu ja kissat) tuli jotain julkaisukelpoista, ois kiva saada vähän enempi laadukkaita kuvii tännekin.
Vai mitä mieltä ootte näistä mestariotoksista:
Kisulit aamutorkuilla
Mietin joskus tekeväni rintarosseja OMASTA PÄRSTÄSTÄNI mutta onneksi se suunnitelma jäi aivopierun asteelle. Nämä bongasin keittiön seinältä. Onko teillä muilla näin itseriittoista? :D
Mentiin pihalle kuvailemaan ja Huttunen unohtui sisälle. Forever Alone -ilme on melkoinen
Huttu on hyvä poseeraaja
Jani kuvaa ja Huttis nauttii huomiosta
Meidän ulkorappuset, mun kengät ja Kerttuli kellii
Zombie-puutarhatonttu on aika kärsinyt.
Mikä on tää ilme? Mikä? Äh miksen osaa enää olla kameran edessä D:
Lopuksi viikon vanha kuva Timosta:

On se melekonen velmu!
muiks tän biisin tahtiin:

2 kommenttia: