sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Alussa oli sohva, tietokone ja susu

Harjaan viikset, kulmat, karvat
Nypin mustan valkopään
ja ihomato käteen jää
sen lemmikiksi lavuaarin kulmaan pyyhkäisen
Hiukset pesen fairilla
Ei kainaloita ajella
Saan kelvata ihan tällaisena
Kauniina, Rumana, Rakastettavana!

Lumi suli pulipuli, lumen alta ei esiin tullutkaan bätmän vaan minä ja minun uusi blogini!
Jos olet siinä, ensimmäistä kertaa lukemassa ajatuksiani, kerronpa sinulle hieman itsestäni.
(mikäs sen mukavampaa kuin kirjoittaa itsestään itsekkäästi)

1. Olen nainen.
En enää tyttö. Joskin tituleeraan itseäni välillä Vanhaksi Tytöksi, tai Nuoreksi Naiseksi.
Täytin kuluvan kuun alussa taas yhden pitkä vuoden lisää. En tiedä kannattaako ikääni vatvoa sen enempää koska en todellakaan käyttäydy ikäni mukaisesti ja on mukava säilyttää illuusio tyttömäisyydestä.

Tässä kuvassa olen ihan oikeasti nuori, tämä on otettu ryytimaallani Turussa jumalanvuonna 2011.
  Nykyään olen hieman turpeampi, vähemmän kirkassilmäinen, mutta edelleen hymyilevä.
Hymy on aina ollut paras piirteeni. Olen hymyillyt viime aikoina vaihtelevasti, kuitenkin hieman enemmän kuin pari vuotta sitten. Mutta siitä lisää myöhemmin ja nyt loikkis kohtaan 2.

2. Mulla on karvakavereita.
Olen yhden koiran ja kahden ja puolen kissan huoltaja.
Koira Huttunen on 8,5-vuotias collien ja pystykorvan Rääkkyläläinen haukkurakkauslapsi.
Hän tykkää pussailla, nuolla tuheroaan ja HAUKKUA.
Kissatyttäret Kerttu (vanhempi löytökissa) ja Piuha (noin 4 vuotta) asuvat täällä mun tykönä.
Timo Tuomaanpoika eli kaksivuotias russianblue -merkkinen sekopäätyyppi asuu mieheni luona. Siitäpä aasinsillalla kohtaan kolome...




3. Ihmissuhteita:
Seukkailen toista vuotta erään muiskean tyypin kanssa. (muiskea on mun itsekeksimä, lanseeraama ja kovasti viljelemä sana)
Hänellä on kaksi huippista kouluikäistä poikaa kotonaan joka toinen viikko.
Äitini asuu 70 kilometrin päässä ja hän sekä 85-vuotias mummoni ovat mun parhaita kavereita.
On minulla toki omankin ikäistä seuraa heh.

4. Kotini on linnani
 Asun karvakavereitteni kanssa vanhassa puutaloasunnossa, suuressa talossa jossa on neljä kämppää ja yhtä monta kivaa asukkia. Tää on vähän rempallaan mutta rytöisyydestä (jonkun mielestä purkukuntoisuudesta) huolimatta tämä asunto on ihana ja mun Koti isolla koolla.

5. Mitäpä duunaan?
Työkseni teen pääasiassa kuvituksia, graafista suunnittelua ja kaikkea siltä väliltä. Työpaikkani sijaitsee luovien alojen yhteisössä nimeltä Woutila. Tällä hetkellä olen laittamassa virallista toiminimeäni jäähylle jotta voin keskittyä oman kirjan tekemiseen sekä taiteellisiin pyrkimyksiini.
Haluaisin kovasti olla ihan oikea taiteilija. Ehkä sit kun oon iso..

6. Harrasteet.
Laulan kahdessa eikun kolmessa(!) bändissä. Punkkia, NewWavea ja jotain siltä väliltä.
Runoilen, muotoilen savesta puutarhatonttuja, askartelen kaikkea hassua ja yritän keventyä.
Tykkään käydä avannossa lillumassa pari kolme kertaa viikossa.
 Joogaa kokeilin jonkin aikaa mutta en vaan taivu.

Tässä blogissa näette mm. mun pyrkimyksiä terveellisempään elämään ja pienempään pyllynkokoon.

7.
En lupaa kirjoittaa tätä blogia joka päivä, tai edes joka viikko. Mutta lupaan olla rehellinen, karvoineni ja kurveineni kaikkineni.

HYPPÄÄ KYYTIIN!

Loppukevennys:
 Kauniita fitnes- nasu- tai ruokakuvia jos etsit niin skippaa tämä blogi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti