tiistai 22. toukokuuta 2018

Oufit Of The Day x2

Kuluneen viikon aikana olen rullannut hiukseni löysälle nutturalle ja kietonut erilaisia huiveja otsalle pitämään auringonpistoksen poissa. Suosikkejani ovat vihreä ja sininen kimaltava maatuskahuivi jotka olen löytänyt jostain joskus johonkin hintaan. Keskiviikkona JaniHani kuvaili minua Joensuun keskustassa, ja päälläni sattui olemaan:

Maksimekko Seppälästä. Mulla pääsi yksi ilta miltei kyynel silmästä kun muistin että ihanista ihanin ja legendaarinen Seppälä on nyt konkurssitaivaassa Anttilan seurana :'( Sieltä löytyi muiskeimmat ja edullisimmat kledjut.



Hiukset oli vaihteeksi kahdella nutterolla.
Katson tulevaisuuteen. Korvissa renkaat Berliinin Primarkista ja kädessä Pentti Sarpanevan suunnittelema pronssikoru, äiti löysi sen kirpputorin ilmaislootasta. Ikuisuussormus löytyi 'syöpäyhdistyksen'-kirpparilta Niinivaaralta.
Alohomoora ja simpsalabim! Arskat Glitteristä vitosella

Lauantaina taasen oli Pohjois-Karjala Pride ja minä esiinnyin tapahtuman puistojuhlassa punkkibändini solistina. Asu oli sen mukainen... 






  • Överi vuorillinen Neuletakki kierrätyskeskukselta


  • Ilosaarirock 1999 -paita ostettu joskus ko. festareiden kojusta...?


  • Hame ja kimaltavat legginsit H&M-alesta 15e ja 3e

  • Pinkit maiharit Primarkista 10e


  • Helmikaulakoru oisko Seppälästä sekin

  • Hellelippalakki Tigerista






Valkoisen peruukin ostin kalamarkkinoilta *räkänauruhymiö*


rok


Keikkahan meni mukavasti, joskin alkuillan aurinko muutti Ilosaaren lavan ja minun peruukkini saunaksi. Onneksi sain apua, kuten alla olevan videon lopusta näkyy <3



pus,susu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti